Followers

Saturday, May 7, 2011

Sweet Sour...

Assalamualaikum...

Hai... ak ni da msk 20-an da... cepatnya mase berlalu.. mcm2 da kisah hidup ak dr dulu sampai sekarang.. ada yang berubah.. ada yang kekal...


  1. DULU aku Rendah... SEKARANG aku Tinggi dari yang dulu.
  2. DULU aku Playgirl... SEKARANG aku xnk main2kan perasaan orang dah..
  3. DULU aku suka bersukan... SEKARANG aku malas nk bersukan (JALAN pon malas)
  4. DULU aku xreti nak jd girly (Over).. SEKARANG da mula terima gaya hidup perempuan.. (n nak jadi perempuan yg OK)
  5. DULU aku xsuke berkawan dengan orang... SEKARANG aku da bole berkawan dgn org (even xtaw jaga hati diorg)
  6. DULU aku suke pakai mini skirt... SEKARANG aku da mula pakai jeans... 
  7. DULU aku x suka nak dengar ceramah... SEKARANG da ada yang menyedarkan... (alhamdulillah)
  8. DULU aku xpercaya lelaki.. SEKARANG xsemua lelaki itu penipu...
  9. DULU aku ad 3 orang kawan yang faham aku (atin, aty n nadia)... SEKARANG ak da jumpa lagi sorang kwn yg faham aku (thanx YUN)...
  10. DULU aku ssh nak lekat kat hostel ble weekend... SEKARANG hostel ni la yg aku sayang...
  11. DULU aku suka marah2... SEKARANG hahaha... still the same...
  12. sebenarnye bnyk lagi.. penat nak tulis....
yang penting walau bnyak yang berubah.. aku tetap aku.... aku knal diri aku.. ak yang serba x sempurna... aku yang sering melukakan hati banyak pihak.. aku yang sering kali alpa dengan duniawi... aku yang terlalu asik di buai kesenangan... aku yang terlalu mencintai... aku yang terlalu dibenci, di hina.... aku lah aku... aku terima diri aku... walau aku x sehebat einstein... aku akan cube menjadi yang terhebat di mata mak n ayh... 

Ok.. lastly, aku minta maaf kepada HG sekiranya aku x berusaha untuk jumpe korang... hanya Allah yang taw ape yang aku rase.. RAUDHAH thanx 4 inviting me to GENTING but sorry cant make it bcoz it is one of the place yang aku ssh nk jejakkn kaki (gayat)... 

Lonely is the better way.. thanx Allah...

LOVE WITH CARE,
Nur Syafiqah Binti Janurin

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails