Followers

Monday, May 9, 2011

Last Paper for 2nd Sem 2010/2011

Assalamualaikum...

Kawan2 dari U lain da hbs exam lame da.. my sis pon da balik umah.. tp ktorg ni slalu lwat.. haha.. erm.. now ak tinggal another 1 paper iaitu strength materials... KAEA1122... subjek first year ni... haha.. bkn repeat k.. just x amik mse first year.. aku kna pass subjek ni.. kalau x pass alamatnye extend la aku... :(.. haha... diharapkan x la...

Ok.. paper ni di ajar oleh prof Hilmi.. die sgt baik.. tp tegas.. pernah sekali aku terlewat bgn n lewat smpai kelas.. sampai je kat tangge nk g Dewan Kuliah, kwn ak msj ckp, "iqa, die da xkasi masuk lg da.." adesh!!! sengsara btol ak xdpt msk kelas.. last2 ak duk kat luar DK tu.. bile pk2 balik, buang mse aku duk kat luar tu.. so ak pon g stdy kat tmpat stdy blok berkenaan.. ak ckp kwn kat kwn ak, klu die bg rehat t panggil ak taw.. ak nk msk.. haha.. at last dapat jugak msk.. huh lega.. tu la kenangan yg ak xley lupa dlm kelas die...

Untuk PAPER ni nak ckp susah tu ntah la.. mcm bese kot.. tp mslahnye aku ni yang x minat subjek structure.. klu minat senang je.. so ak akn ckp ssh la kot paper die.. now ak nk g library... nak tgk2 pas yaer and stdy... pape pon ak kna usaha smpai titisan darah yang terakhir.. :)

NOTE: Mulai malam td, aku da off FB n YM.. means aku xkn on la FB n YM.. sampai saat nye nant aku akan bukak balik 2 site tu.. so jgn miss ak kat FB.. :P

wassalam,

LOVE WITH CARE,
Nur Syafiqah Binti Janurin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails