Followers

Wednesday, April 14, 2010

Study Week di UM = Boring!!!

Assalamualaikum..

This week kn stdy week.. I can't go back home coz on monday i got drawing test... next on this thursday i got meeting with dean of faculty of engineering for AKIUM...huhu...I've never ever study week here, in Um... usually, I'll be back home.. n study at home.. huhu... really boring now.. wat eva it is.. i've finish reading APK's note.. Today i'll be starting with algebra (my favourite subject)...huhu.. Hope i can finish it by tommorow night... huhu...

Erm, can't wait for tomorrow coz I will be back right after the meeting finish.. hope the meeting will be short n simple... huhu.. i really miss my family... my sis, along will finish her laz paper today... n she'll be at home by tomorrow... huhu.. confirm bez!!! huhu.. my sister one of the kindness in this world...(she always support my pocket money.. hua3)... love u.. mmmuahhx...

If I stdy at home, confirm my Fb n Ym will be 24 hours on9.. dats the bez one lah... hoho... ok la... ok malay pliz babe!!!
huhu

erm, now kte ad akk2 yg baik n caring kat UM ni.. sume nye senior kte kat fac engine.. diorg mmg the best la.. sempoi.. nk ckp sekepala pon ok la kot.. huhu.. sbb diorg ni mmg special case la.. bole dijadikn tempat bercerita.. al maklumlah.. kte ni ske sgt bercerita... lpas tu.. cpat la sgt ske kat org.. akk2 ni la yg taw spe kte ske skung ni.. hua3.. thanx akk2 yg comel n baik hati.... huhu...
Erm nme akk2 ni ialah kak shaz, kak shida, kak ain n kak aen... thanx akk2 yg comel... tp iqa ttp Hot la.. huhu...

Ok now nak siap2.. nak prepare... nk g library la.. duk bilik ni x ley stdy.. k chow chin chow.. bla bla bla... huhu...




GAMBATE KUDASAI!!!

2 comments:

MyraLove =) said...

muahaha..macheh..macheh..hikhik
walaupun akak just comey..ok r tu,Koman2 tahan lamaco..kalo hot..setakat iklim kat malaysia nih,ujung taun cool jugak...HAHAHAH =)

Nur Syafiqah said...

haish ni yg nk tukar ni..iqa nk gojesh la.. huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails