Followers

Saturday, November 13, 2010

Turning Point

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. setelah sekian lame aku meng'private'kan blog ni... Akhirnye terdetik pon kat hati ni nak meng'public'kan nye... Blogging ni da kira mcm hobi aku bila mana aku rase sgt2 depress/stress/sdh/terlalu hepy/excited dan yang selayaknya... tapi mungkin untuk kali ni lebih kepada depress la.. ape sebab depress tu abaikan...

Daripada Villa Hatiku Dulu, Kini & Selamanya kepada I'm Not Ed Sassin adalah atas sebab2 tertentu... aku rindu dengan blog lama aku.. tp biarlah dgn wajah baru... lupakan yang lama(jdkn kenangan), bangkit dgn yang baru.. Insya-Allah ada hikmah disebalik setiap ape yang jadi... Sesungguhnya Allah lebih mengetahui sesuatu yang tidak dapat di lihat oleh mata kasar... Wallahualam...

Instead of this, aku just nak share dengan kawan2 aku ape yang aku tahu or ape yang ak experience... Based on my experience, dalam hidup ni selalu lah merendah diri... sesungguhnya itu yang terbaik.. jangan sesekali suburkan sikap takbur, riak, ujub dalam diri coz ia akan memakan diri satu ketika nanti... "at one point, everything will turn back to 0 degree"

Manusia ni selalu leka, alpa, hanyut dengan duniawi sampai kita x sedar yang kita terlalu jauh dengan Allah... Ada yang ketika nya x sempat nak bertaubat kerana terlalu hanyut dan ada yang terselamat dari terus hanyut... Aku bukan ustazah, apatah lagi alim ulama' jadi aku sendiri selalu hanyut dgn hal2 duniawi... Adakalanya aku lupa sape diri aku... so, I need to find my turning point back... 

-Change rotation to 360 degree- Really thanx to Hlovate for the idea on Versus.. sangat2 membantu....

Sharing is Caring,
NSJ90

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails