Followers

Wednesday, January 6, 2010

KHAS BUAT AYAH



AYAHKU SAYANG

Ayah,
siapalah aku tanpa dirimu...
Kau lah pendorong,
kaulah semangat kami
kaulah ketua keluarga kami...

Ayah,
Pernah suatu ketika dahulu,
kau mengalunkan kalimah Iqamah di pinggir telingaku ini,
sesungguhnya aku bersyukur sebagai seorang muslim...

Ayah,
Keringat mu itu tiada nilainya..
Kau mencari sesuap nasi untuk anak dan isterimu,
Kau berikan rezeki yang halal buat kami,
Demi menjaga tumbesaran kami,
Jasamu itu amat bermakna buat kami..

Ayah,
Aku tahu akan hasrat hatimu...
Kau ingin melihat anak-anak mu berjaya...
Kau ingin kami menjadi insan berguna...
Kau ingin kami berbakti di masa akan datang...

Ayah
sayangmu tiada bertepi...
setiap hasrat hatiku kau tunaikan...
walaupun sukar, tetap kau tunaikan..
Oh Ayah, aku sayangkan ayah

Ayah,
Aku akan berusaha sehabis daya...
Aku tidak akan melukakan hatimu lagi..
Aku ingin bangkit kembali...
Aku akan pulang, ayah...
Pulang sebagai anak yang akan kau banggakan..

Ayah,
tunggulah saat itu,
saat di mana, kau melihat aku di pentas dunia..
Aku sebagai wanita berjaya...
ayah, aku sayang ayah...


P/S: Ayah, iqa akan sambung perjuangan ayah tu..  
tunggu lagi 4 tahun... 
sape yang da sakitkan hati ayah aku, korang tunggu la kedatangan aku... 
KC, KW, KP... 
Korang siap la nanti... 
"Jangan sekali-kali bermain dengan api"
Sebab akulah api tu...


ANNA ATHAFUNNISA' INSYAALLAH...


UKHWAH FILLAH


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails