Followers

Tuesday, April 5, 2011

For a Long Time....:)

Assalamualaikum...

Hai.. for a long time kan my blog mcm terbiar x berteman... now.. ak nk mengaktifkan diri dgn blog balik... back to normal.. as i said before.. at 1 point everything will turn back to 0 degree.. :)

Ok now all can see the main color for this blog is pink.. haha.. my fevret color tu.. sory bg sesape yg anti-pink... ad je warne lain yg ak suke tp pink ni mcm ad sumthng yg amat menarik.. :) BIARLAH RAHSIA...

Ok now nak study da.. 3 weeks to go b4 exam.. cuak jugak la.. sbb dis sem mcm mase 1st sem.. mcm xtaw pape.. so better study b4 my PNGK drop again.. haha.. so pliz do pray for our success..

owh btw, my aim now... try to reduce my weight until 55kg.. Hope i can achieve this aim... really wanna be slim.. xmo la fat2 ni.. :(... hope naik sem baru t da bole la pkai jubah putih tu.. :)

CHAIYOK syafiqah.. :)

Care with LOVE,
NUR SYAFIQAH BT JANURIN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails